top of page

בצק שוקלד גבניה ומה שבינהם

***הכניסה על בטן ריקה אסורה ולא מומלצת לבעלי חולשה למתוקים***




אז מסתבר שהכמיהה לעשיה של דבר אהוב מתוך תשוקה עזה ורצון לחלוק את תוצר האומנות קיים לא רק אצלי אלא גם אצל danabrodski@ (החצי השני שלי שתחייה), שכמובן ידעתי בדבר הכשרון שלה בכל הקשור לאפייה אך לא ידעתי שרצונה לפתח את זה מעבר לתחביב שבני המשפחה נהנים(ומשמינים) ממנו.

בשקט בשקט היא עשתה מספר קורסים מקצועיים אצל תותחים ותותחיות אפיה וקונדיטוריה וכמובן שטסטר חובב מושבע(ומכור) למתוק יש לה בהישג יד אז מייד לאחר שהבטן התמלאה מתוק והסוכר בדם עלה הבנתי את הפוטנציאל הצילומי מעבר לתיעוד בנייד לסטורי באינסטגרם.

נעתרתי מייד לאתגר החדש- המצלמות נשלפו, הפלאשים היו חמים כמו לחמניות מהתנור וכמובן שמעבר לטכניקה ציוד ונסיון בתאורה נדרשה הרבה עבודת סטיילינג, סידור, בחירת זויות וקומפוזיציה מתאימה לכל מאפה עוגה וקינוח.

התוצאות לא איחרו להגיע הן בשלמות המאפים והקינוחים שהיא הצליחה להשיג בפרק זמן קצר אך אינטנסיבי מאוד, וכמובן השיפור והסיפוק העילאי שקיבלתי מן התוצאות בצילום הקולונירי מצידי לאחר אין ספור "כשלונות" הפקות לקחים בעריכה למידה והעמקה בתחום הצילום היחודי.


השילוב של שני אנשים ששואפים לשלמות מקצועית אני בצילום ודנה בקונדיטוריה היה לא פשוט כלל. לעבוד עם אנשים כאשר יש רק אינטרקציה מקצועית זה דבר אחד, אך עבודה עם בני משפחה מאתגרת ומשלבת רגשות וסיטואציות שדורשות יותר סבלנות עבודה בשעות לתוך הלילה שעבור לקוח רגיל היו נראות תמוהות אך עם זאת מאפשרת גמישות ליצור סט צילום עבור הזמנה בודדת או צילום מעכשיו לעכשיו ללא תיאום והכנות


לשמחתי הרבה השיתוף הפעולה הזה בינינו הביא פירות- דנה מצאה את עצמה מקבלת עוד ועוד הזמנות, זה איפשר לה להעלות את הרף וליצור את הטוב ביותר בעבודה עם חומרי הגלם הטובים ביותר שיש החל מווניל טבעי, גבינת מסקרפונה, שוקלד בלגי וכמובן אפס רכבים מוכנים כל מילוי היא יוצרת בעצמה לפי הטעם ללא חומרים מיותרים וללא קיצורי דרך מה שהפך את המאפים שלה לאיכותיים ומבוקשים בנוף הדרומי המקומי.

וכמובן שאני הרווחתי נסיון לא יסולא בפז של צילום קולינרי ותיק עבודות עשיר וראייה רוחבית בעיצוב הפריים עם נגיעות בסטיילינג אוכל, אהא וכמובן עוד כמה קילוגרמים עודפים בטעימות ישוריי פינות וליקוקי מריות מלאות בקצפת(יאמי)




Recent Posts

See All
bottom of page