top of page

האנשים שמאחורי המכונה



אולם אירועים ואחד טוב מוצלח ומבוקש כמו ה@lara_happy_days_events הוא מכונה משומנת שעובדת כמו שעון בכדי שביום החתונה שלכם הכל יהיה לא פחות ממושלם כמו באגדות הכי קסומות..

מאחורי המערכת המורכבת שנקראת אולם או גן ארועים יש צוות עצום שעובד סביב השעון הרבה לפני היום המיוחל שלכם, הם עובדים ימים כלילות בכדי שהכל יתנקז לרגע קצר של מספר שעות שבו אתם והאורחים שלכם תהנו ממקום מטופח מושקע נקי מצוחצח עם עיצוב עדכני מטעמיי גורמה ואירוח חוויתי ושירות ללא רבב.

היום לקחנו פסק זמן ותפסנו בצילומי סטודיו מושקעים את עובדי הפס במטבח, עובדי המשרד, עובדי האחזקה ועד לצוות ההנהלה וכל זאת יחד עם @aviv_abergel1 בכדי לנסות ולהראות כל אחד בצורה שמאייפנת אותו ומשקפת את התפקיד החשוב שאותו הוא מגלם בכדי שאולם הארועים יתפקד ללא רבב ראיינו את העובדים בכדי לשמוע את סיפור חייהם ולהכיר אותם קצת יותר טוב כמו לדוגמא שלומי עובד המטבח המסור.

מטרת ההשקעה הזאת שלקחה יום עבודה שלם בצוות של 3 אנשים שכלל תיאום הקמת סטודיו מלא במקום וראיונות לכלל העובדים היתה ליצור חיבור טוב יותר בין האנשים שמאחורי הקלעים לבינכם בעלי השמחה ולהראות שמאחורי כל זה יש אנשים כמוני כמוכם שעושים את עבודתם נאמנה בצורה מקצועית וללא רבב וידעו גם הם שאנחנו מעריכים ומוקרים את עמלם למרות שאולי לפעמים הם רק "מאחורי הקלעים"...




25 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page